
| Usuário: | edrroloff |
| Nome: | Edroaldo Roloff |
| Cadastrado desde: | 06/03/2009 |
| Último login: | 18/04/2016 16:38h |
| Cidade: | São Leopoldo/RS |
| Visitas ao perfil: | 1.401 |
| Distribuição: | Fedora |
| Distribuições secundárias: |
Home Page: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002080905978
Profissão: Enterprise ProSupport Engineer
Habilidades:
Responds to customer technical problems/issues related to hardware, software and networking via e-mail/chat and phone.
Owns customer issues from beginning to resolution (handles in place).
Assists customers by diagnosing problems and providing resolutions for technical and service issues.
Uses troubleshooting techniques and tools to identify products that are defective and follows guidelines in issuing service calls/contacts.
Advises/educates customers within procedural guidelines to ensure a complete solution to their technical or service questions.
Recreates, identifies and provides input on unique or recurring customer problems.
Focuses on delivering a positive customer experience.
Monitors and tracks issues to ensure accurate resolution.
Actively involved in revenue generation activities with current customers.
Reviews and distributes pertinent cross-functional information (e.g., Sales, TAMs, Customer Care, External Vendors, etc.).
Descrição:
Ferramentas Gerais > Senac > HCL > Dell
Cirurgia para acelerar o openSUSE em HD externo via USB
Void Server como Domain Control
Modo Simples de Baixar e Usar o bash-completion
Monitorando o Preço do Bitcoin ou sua Cripto Favorita em Tempo Real com um Widget Flutuante
Como fazer a conversão binária e aplicar as restrições no Linux
Como quebrar a senha de um servidor Linux Debian
Como bloquear pendrive em uma rede Linux
Um autoinstall.yaml para Ubuntu com foco em quem vai fazer máquina virtual
Instalar GRUB sem archinstall no Arch Linux em UEFI Problemático
Fiz uma pergunta no fórum mas não consigo localizar [RESOLVIDO] (21)









